tisdag 24 januari 2012

Klaaaaaara!!!!

Sisselisådäringanna, nu är jeansen reddysteddy og gudd to gö!

Linningen som jag gjorde häromdagen var helt spikrak, men då bidde byxera te o glappa lit i svanken, ett så kallat brevinkast. Men på mönstret som jag ritat så hade jag även gjort en svängd linning, så jag bestämde mig för att sätta dit den istället för att få en ännu bättre passform. Och när jag ändå plockat bort linningen så satte jag även dit mina hällor så att dom sitter fast under linningen för ett hållbarare resultat.


  Utan linning och med hällorna.                                        Linningen börjar komma på plats.


                    Banka lite nitar.


Rumpen.

Framstjärts sidan om man är tjej.







     
          Inget brevinkast!


Glad och nöjd kille i sina helt egenhändigt gjorda Jeans!



De finns även en väldigt glad tjej, hon är även min eminenta "sy jeans"lärarinna, som oxå bidde klar med sina jeans idag och om du klickar ---------->HÄR så kan du kika på dom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar